miercuri, 31 martie 2010

Rămăşiţele URSS-ului

Am apucat acum câteva zile la un Zenit... Bineînţeles că l-am împrumutat, doar nu mă păleşte norocul într-un asemenea hal să primesc aşa ceva.
Aci pus-am câteva poze cu cele 2 aparate pe film care le am acum acasă, în special cu noul venit.

(Zenit E)




Partea foarte tare în legatură cu Zenitul ăsta, e că i se poate schimba obiectivul. Asta dacă ai obiective... Dacă nu ai(cum e şi cazul meu), poţi să folosesti pe post de obiectiv şi altceva...cum ar fi un telescop sau o lunetă astronomică. :D


(Zenit E şi Smena 8M)

Magăoaia asta de numai 999g (asta cu tot cu cele 30 de grame cât are un film, şi chestia de piele cu care ti-l agheţi după gât) seamană destul de bine cu T-90 rusesc. Dar făcând abstracţie de tonajul său, aparatul e încă în stare perfectă de funcţionare, şi sper în curând să trag câteva poze şi pe film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu