duminică, 6 iunie 2010

Fotografia de studio

Zilele astea am primit...o mică provocare de la un prieten. Dap, fotografie de studio.
Vorba era să ne folosim de becuri, lămpi, veioze, fundaluri...(şi partea mai interesantă: o sticlă de "ceva") ca să facem o fotografie publicitară.


Studioul: 2 scaune, o pânză neagră şi una albă, o umbrelă argintie (împrumutată acum 6 luni de la o vecină :D), şi vreo 4 becuri(din care 2 s-au ars din prea multa mea grijă...)


Sticla de "ceva" (găsită în cămară, printre sticlele de bulion) a fost actorul principal.


Interesant de menționat: după o vreme am început să îmi imaginez(sau mai bine zis: să delirez și să îmi imaginez) ce gust ar putea să aibă vinul ăsta. Totuși, sticla(și conținutul acesteia) au rămas amândouă intacte până la final și s-a întors în cele din urmă, înapoi în cămară, la locul lor.



PS1: Imaginile postate NU au scop publicitar.
PS2: Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii dumneavoastră.
PS3: Este interzisă comercializarea ţigărilor şi băuturilor alcoolice minorilor. (Damn it!)

2 comentarii: